ח"כ שוסטר: "מסרב לכנות את המפגינים – אנרכיסטים"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שוסטר: "מסרב לכנות את המפגינים – אנרכיסטים"

"מצפה מהמשטרה להכיל את המשפחות ולנהוג ברגישות": בראיון למהדורת סוף השבוע, גונן ח"כ שוסטר על מפגיני השמאל ואמר: "אני מסרב לקבל את ההגדרה 'אנרכיסטים' למפגינים. יש בין המפגינים גם מיעוט קטן של עשבים שוטים בודדים שדינם להיתבע"

אלון שוסטר צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קריאתו של יו"ר המחנה הממלכתי השר גנץ להקדמת הבחירות:  ח"כ אלון שוסטר שוחח הבוקר עם יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי ב'מהדורת הבוקר – סוף השבוע' והתייחס להצהרה: "אין תאריך מוסכם לבחירות ואנחנו סבורים שבחלוף שנה מהבחירות ראוי לקיים אותן. שנה היא מספיק זמן להתארגן ומה שקורה עכשיו ברחוב גרוע יותר".

שוסטר התייחס להתפרעויות במחאות השמאל ואמר: "אני מסרב לקבל את ההגדרה 'אנרכיסטים' למפגינים. אני מגנה שימוש באלימות והפרת חוק, אבל יחד עם זאת אני מגנה אמירות קשות ונוקבות נגד משפחות חטופים. אני מצפה מהמשטרה להכיל את המשפחות ולנהוג ברגישות. יש בין המפגינים גם מיעוט קטן של עשבים שוטים בודדים שדינם להיתבע".

על הקמת הוועדה החדשה: "היא תעסוק בעניינים הכלכליים של שיקום חבל תקומה, כבר בשבוע הבא נכנס את הדיון הראשון. אנחנו לא משלימים עם המציאות בצפון ונקווה ששנת הלימודים הבאה תיפתח גם בצפון כסדרה".

האזינו



0 תגובות